Zacznij przygodę z angielskim już dziś. Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

Wypełnij formularz

Nie wyraziłeś zgody na komunikację z nami. Zachęcamy Cię do tego, dzięki czemu będziesz zawsze informowany o specjalnych ofertach, jakie dla Ciebie przygotujemy. 

Oferty pracy

Do głównych zadań Kierownika Działu Nauczania należy:

  • rekrutacja, szkolenie i monitorowanie pracy lektorów
  • szkolenie lektorów i nadzór nad ich pracą
  • dbanie o postępy słuchaczy w nauczaniu
  • audyt językowy
  • prowadzenie zajęć stacjonarnych i online


Wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia w nauczaniu
  • min. roczne doświadczenie w prowadzeniu grupy lektorskiej
  • dyplom ukończenia wyższych studiów językowych
  • znajomość rynku szkoleń językowych
  • otwartość na różne sposoby nauczania
  • bardzo dobre zorganizowanie i wytrwałość w dążeniu do celu 
  • dynamizm, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę 
  • otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów 
  • wysoko rozwiniętych zdolności organizacyjnych

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • system premiowy (podstawa + premia)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dofinansowanie do karty MultiSport
  • karta zniżkowa do salonów empik
  • atrakcyjne zniżki na ofertę kursów językowych

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV. Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Na stanowisku Opiekuna Klienta będziesz: 

  • aktywnie sprzedawał kursy językowe z pomocą różnorodnych źródeł dotarcia do potencjalnych kursantów
  • prowadził rozmowy telefoniczne, spotkania w oddziale, korespondencję mailową z klientami
  • pełnił funkcję doradcy w kwestii doboru oferty do indywidualnych potrzeb klienta
  • promował i reprezentował firmę na wydarzeniach targowych, spotkaniach zewnętrznych

 

Szukamy osób, które:

  • mają doświadczenie w sprzedaży usług i obsłudze klienta (telemarketing, sprzedaż bezpośrednia) lub są zmotywowane do zdobycia doświadczenia w tym obszarze
  • nie zniechęcają się wielokrotnie słysząc „nie, dziękuję” w ciągu dnia pracy
  • potrafią w praktyce zastosować techniki sprzedaży
  • potrafią budować długotrwałe relacje z klientem
  • nie boją się pracować na celach sprzedażowych
  • odznaczają się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością

 

Naszym pracownikom gwarantujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • wyjątkowo atrakcyjny system premiowania: możliwość uzyskania premii nawet do 50% pensji podstawowej + dodatkowe premie wskaźnikowe + konkursy premiowe
  • benefity pozapłacowe: duże zniżki na kursy językowe w naszych szkołach, dofinansowanie karty MultiSport, karta zniżkowa do salonów Empik
  • pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
  • indywidualnie ustalane cele sprzedażowe
  • proces wdrożeniowy oraz ciągłe wsparcie merytoryczne i praktyczne


Prosimy o przesyłanie CV wraz z ze zgodą na przetwarzanie danych.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za umawianie spotkań do szkół na terenie całej Polski. 

Jeżeli masz sympatyczne usposobienie, jesteś dyspozycyjny i umiesz pracować w zespole to ta praca jest właśnie dla Ciebie. Nie jest to projekt sprzedażowy. Pracujesz tylko na jednym projekcie.

Od kandydatów oczekujemy:

  • miłego głosu i dobrej dykcji
  • chęci do pracy i zaangażowania
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów

W zamian oferujemy: 

  • zatrudnienie w stabilnej firmie, będącej liderem w swojej branży
  • możliwość awansu
  • szkolenie stanowiskowe (nie wymagamy doświadczenia w telemarketingu)
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń 
  • pracę w systemie zmianowym (tygodniowo)
  • pracę w atrakcyjnej lokalizacji - centrum Warszawy
  • miłą atmosferę, dzięki której będziesz z radością przychodzić do pracy 

 

Prosimy o przesyłanie CV wraz z ze zgodą na przetwarzanie danych.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Do głównych zadań Specjalisty ds. Administracji należy: 

  • prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej Szkoły i innej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami i ustaleniami
  • przestrzeganie obowiązujących procedur administracyjno-kontrolnych oraz rozliczeniowych
  • współpraca z bankami w związku z podpisywaniem umów kredytowych
  • dbanie o dobre imię firmy, poprzez rzetelną i zaangażowaną obsługę klienta 

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • inicjatywa, silna motywacja oraz zaangażowanie
  • dokładność i bardzo dobre zorganizowanie

Oferujemy: 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - dofinansowanie kursu językowego w naszej szkole
  • dofinansowanie do karty MultiSport
  • karta zniżkowa do salonów Empik


Prosimy o przesyłanie CV wraz z ze zgodą na przetwarzanie danych.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

 

Do głównych zadań Specjalisty ds. Obsługi Klienta należy:

  • kompleksowa obsługa słuchaczy (prowadzenie zapisów kursantów, udzielanie informacji odnośnie oferty i organizacji kursów, przyjmowanie płatności  - obsługa terminala płatniczego i kasy, potwierdzanie uczestnictwa w zajęciach)
  • dbałość o obieg informacji i dokumentacji pomiędzy kursantami a placówką
  • aktywne wsparcie wszelkich akcji marketingowych i sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych
  • bieżące uaktualnianie planu zajęć w systemie
  • wypożyczanie kursantom multimedialnych materiałów dydaktycznych
  • nadzorowanie porządku w placówce
  • wzorowe reprezentowanie firmy poprzez najwyższe standardy obsługi klienta
  • tworzenie raportów na potrzeby centrali

 

Nasze oczekiwania względem Kandydatów: 

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • zdolności organizacyjne, dokładność
  • wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • uczciwość 

 
Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
  • pracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze
  • motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - dofinansowanie 80% do kursu j. angielskiego
  • dofinansowanie do karty MultiSport
  • karta zniżkowa do salonów Empik


Prosimy o przesyłanie CV wraz z ze zgodą na przetwarzanie danych.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Jako promotor marki będziesz:

  • aktywnie promował kursy językowe w punktach informacyjnych oraz na rynku lokalnym
  • przeprowadzał mini ankiety dotyczące potrzeby nauki języka angielskiego
  • wręczał kupony rabatowe
  • brał udział w innych akcjach marketingowych mających na celu wsparcie marki

 

Szukamy osób, które:

  • łatwo nawiązują kontakty
  • mają energiczne usposobienie i potrafią zjednywać sobie ludzi
  • mają doświadczenie na promocjach i akcjach marketingowych (dodatkowy atut)

 

Z naszej strony gwarantujemy:

  • atrakcyjny system wynagrodzeń: stawka godzinowa + dodatkowe bonusy
  • elastyczne godziny pracy
  • pracę na umowę zlecenie
  • możliwość rozwoju i awansu
  • pracę w dynamicznym środowisku

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV . Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Do głównych zadań Menadżera Oddziału należy:

  • zarządzanie działalnością placówki (szkoła języka angielskiego)
  • zarządzanie personelem placówki (zespół sprzedażowy, obsługa klienta, administracja):
  1. rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników
  2. motywowanie zespołu
  3. nadzorowanie jakości pracy
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
  • tworzenie raportów z działalności oddziału na potrzeby centrali


Od Kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem (przynajmniej kilkuosobowym) - min. rok
  • doświadczenie w sprzedaży usług
  • znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
  • umiejętności negocjacyjne
  • nastawienie na cele
  • umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość
  • doskonała organizacja pracy
  • inicjatywa w działaniu

 

Oferujemy:

  • odpowiedzialne, samodzielne stanowisko w renomowanej firmie
  • stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
  • motywacyjny system wynagradzania (podstawa + premie)
  • szkolenia wewnętrzne podnoszące kwalifikacje
  • pakiet benefitów pracowniczych: karta zniżkowa do salonów Empik, dofinansowanie kursu językowego w naszych szkołach, pakiet LuxMed oraz dofinansowanie karty MultiSport

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesyłanie CV. Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Opis stanowiska:

  • metodyczne prowadzenie kursów języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania: A1 – C2
  • małe grupy lub/i zajęcia indywidualne
  • zajęcia w godzinach porannych, popołudniowych, wieczornych - w zależności od dyspozycyjności lektora

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • kwalifikacje do nauczania języka obcego,
  • doskonała znajomość języka angielskiego,
  • komunikatywność i bardzo dobre zdolności interpersonalne,
  • wysoka kultura osobista,
  • doświadczenie w nauczaniu będzie niewątpliwym atutem.

 
Oferujemy:

  • stałą opiekę metodyczną,
  • dostęp do materiałów dydaktycznych,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • miłą atmosferę współpracy.

 
Prosimy o przesyłanie CV wraz z ze zgodą na przetwarzanie danych.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

POWIEDZ, CZEGO POTRZEBUJESZ I korzystaj z unikalnych ROZWIĄZAń SPEAK UP DLA CIEBIE

zadzwoń 801 322 422, 22 203 94 22